info@kuffertonline.dk

Hverdage 10-15

Købsvilkår

Prisgaranti
Vores prisgaranti sikrer dig, at du altid handler til markedets bedste priser som kunde hos os på Kuffertonline.dk. Skulle du finde et af vores produkter i en anden dansk butik (fysisk eller på nettet), forpligter vi os til at betale dig prisforskellen. Dette forudsætter at du meddeler os senest 10 dage efter dit køb hos os og at butikken har dansk adresse samt registreringsnummer. Produktet skal også være på lager og skal kunne bestilles.

For at påberåbe dig vores prisgaranti beder vi dig sende en mail til info@kuffertonline.dk med linket til webshoppen og/eller registreringsnummeret og telefonnummer til den fysiske butik, og vi refunderer herefter forskellen manuelt.

Levering
Vi sender alle ordrer senest kl. 16.00 alle hverdage udover helligdage. Herefter er den normale leveringstid til dit nærmeste PostNord-posthus på 1-3 hverdage udover helligdage. For at du altid skal kunne spore din forsendelse, sender vi dig en e-mail med et forsendelses-ID, som du bruger her. Ved leveringsforsinkelser har du som kunde ret til at fortryde dit køb. Det gør du ved at kontakte os på info@kuffertonline.dk

Betaling
Følgende betalingsalternativer tilbys privatpersoner i butikken. Vær oppmerksom på at ikke alle alternativer alltid er tilgjengelige for alle kunder, Klarna kan velge å avslå betalingsalternativer på grunn av for eksempel kredittvurdering eller tidligere manglende betalinger.

Betale direkte: Direkte betaling, kort og Mobilepay Faktura: 30 dager og månedsfaktura Delbetaling Se også Klarnas vilkår for betalingsalternativer samt Klarnas kjøpsvilkår.

Ved kortbetaling bruker kortutsteder 3D-Secure for verifisering.

For spørsmål om betaling, fakturaer eller annet betalingsrelatert, kan du kontakte Klarna via Mine sider, chatte med Klarnas kundeservice eller https://www.klarna.com/dk/kundeservice/.

Fortrydelsesret og åbent køb
I henhold til købeloven har du som kunde altid ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Hos Kuffertonline.dk får du dog hele 60 dages fortrydelsesret fra modtagelse af produktet. Hvis du vil påberåbe dig din fortrydelsesret, skal du give os besked på mail til info@resvaskor.se senest 60 dage efter du har modtaget din vare. Hvis din ordre består af flere produkter modtaget i flere pakker, gælder fristen på 60 dage fra det tidspunkt du modtog den sidste vare i din ordre. Efter du har påberåbt dig din fortrydelsesret, skal du returnere varen inden for 60 dage efter modtagelse af en forudbetalt fragtseddel fra Kuffertonline.dk. Forudsat at vi modtager varen retur eller bevis for, at varen er returneret inden for 60 dage, og hvis varen er ubrugt og salgbar, vil en fuld tilbagebetaling ske inden for maksimalt 7 dage fra det tidspunkt, vi har modtaget produktet. Hvis produktet ikke er modtaget inden for 60 dage, forbeholder Kuffertonline.dk sig retten til at vente med udbetaling af refusion, indtil produktet er returneret. Ønsker du som kunde at returnere en brugt vare, forbeholder Kuffertonline.dk sig retten til at foretage et værdiforringelsesfradrag. Hvis vi vurderer, at produktet ikke er egnet til salg, vil en refusion blive afvist. I dette tilfælde kan kunden få produktet sendt tilbage for egen regning.

Returneringer adresseres til:

Nordic Nomads AB c/o G:sons Åkeri AB

Köpetorpsgatan 8

582 78 Linköping, Sverige

En standardsfortrydelsesformular, udarbejdet på baggrund af Forbrugeraftaleloven bilag 3, kan findes her.

Uafhentede pakker/forsendelser
Pakker, der ikke er afhentet inden for syv (7) dage, returneres til kuffertonline.dk. Sker dette, vil du blive opkrævet et gebyr på 299 kroner (DKK) for omkostninger forbundet med Kuffertonline.dk administration, forsendelse, returforsendelse og ekspedition. Uafhentede pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Reklamation
Du har ret til at klage over et produkt i to år fra det tidspunkt, du modtog varen. Som forbruger skal du give os besked senest to måneder efter, at fejlen er opdaget. Alle udgifter refunderes herefter i forbindelse med en godkendt klage. Vi forbeholder os dog retten til at afhjælpe fejlen ved omlevering, reparation eller fortrydelse af køb. Vi forbeholder os desuden også retten til at få varen tilsendt senest 2 måneder efter fejlanmeldelsen. I det omfang det er muligt, giver vi dig besked om eventuelle leveringsforsinkelser, og hvis det nye leveringstidspunkt ikke passer dig, har du ret til at fortryde købet uden merpris. I de tilfælde, hvor der opstår transportskader, beder vi dig som kunde hurtigst muligt informere os herom for at muliggøre en reklamation til transportfirmaet.

Hvis du ønsker at påbegynde en klage, beder vi dig om altid først at sende en mail til os på info@resvaskor.se og beskrive fejlen så præcist som muligt gennem billeder og tekst. Ved godkendt reklamation har du som kunde ret til et nyt produkt til samme pris.

Alle klager skal sendes til:

Nordic Nomads AB c/o G:sons Åkeri AB

Köpetorpsgatan 8

582 78 Linköping, Sverige

I tilfælde af tvist følger vi altid Nævnenes Hus og forbrugerrådets afgørelser. Adressen på Nævnenes Hus er: Toldboden 2, 8800 Viborg og du kan komme til hjemmesiden for klageregler inden for EU her https://ec.europa.eu/odr

Alder
Hos Kuffertonline.dk skal du være fyldt 18 år for at handle uden forældres samtykke.

Uafhentede pakker
I forbindelse med uafhentede pakker opstår der en række omkostninger idet pakken sendes retur. Derfor forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr til dækning af disse omkostninger i tilfælde, hvor en ordre ikke afhentes inden for den frist, der er angivet af vores distributionspartnere. Den sædvanlige tid en pakke bliver opbevaret til afhentning er 7 dage.

Fortrolighed og GDPR
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, udfylder dine mail-oplysninger ved kassen eller foretager et køb, accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine oplysninger i vores forretning for at forbedre din oplevelse og fuldføre vores forpligtelser over for dig. Vi videregiver aldrig personlige oplysninger til tredjeparter. I henhold til GDPR har du ret til at anmode om indsigt i de oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis de er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, kan du anmode om, at oplysningerne bliver rettet eller slettet.

Persondatapolitik
Alle personoplysninger, som du afgiver til kuffertonline.dk (Nordic Nomads AB), behandles med den største omhu. Vi skal gemme og behandle personoplysninger såsom: Navn, e-mailadresse, adresse og telefonnummer. Formålet med en sådan behandling er at kunne udsende de produkter, du bestiller, give dig besked om din ordrestatus, underrette og kommunikere med dig som kunde, samt at kunne kommunikere om din ordre med vores betalingstjenesteudbyder. Vi modtager dine data fra de oplysninger, du indtaster, samt fra vores betalingstjenesteudbyder. Vi anvender til enhver tid gældende lovgivning på al behandling af personoplysninger. Retsgrundlaget for behandling af dine personoplysninger er det kontraktforhold, du indgår med kuffertonline.dk (Nordic Nomads AB) i og med købsaftalen. Dataene gemmes i vores kundedatabase, som opbevares i den tid, det kræves for at opfylde garantiperioden. De personoplysninger, vi behandler om dig, deles med vores partnere inden for betaling, lager og forsendelse/videresendelse. Det er naturligvis fint at kontakte os, hvis du vil vide, hvilke oplysninger og data vi har om dig, for at anmode om berigtigelse, overførsel eller at anmode om, at vi begrænser behandlingen, for at gøre indsigelse eller anmode om sletning af dine data. Det gør du ved at kontakte os på info@kuffertonline.dk. Hvis du har en klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du ret til at indgive klagen til tilsynsmyndigheden Datainspektionen.

Forbehold
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, produktændringer, prisjusteringer og eventuelle farveafvigelser.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

Tæt