info@kuffertonline.dk

Hverdage 10-15

ALMINDELIGE SPØRGSMÅL (FAQ)

Hvordan åbner jeg min kuffert? Er der en nøgle?
Der medfølger ingen nøgle til at åbne din kuffert. Når du modtager kufferten, er koden altid 000. På de fleste trykker eller drejer du knappen med nøglehullet mod tallene og så åbner kufferten. Nøgler til at åbne kufferter må kun bruges af tolden og sikkerhedspersonale i lufthavne til at kunne åbne kufferter uden at beskadige dem, hvis det er nødvendigt.

Hvordan indstiller jeg min personlige kode?
Når du har åbnet din kuffert med koden 000, finder du instruktioner, som beskriver, hvordan du indstiller din personlige kode. Det er vigtigt, at du husker den nye, valgte kode, da låsen kun kan åbnes med den kode fremover.

Hvornår vil min ordre blive afsendt?
Din ordre sendes altid indenfor 24 timer i løbet af arbejdsdagen, men ofte samme dag, hvis du bestiller før kl. 13.30 og leveres normalt indenfor 1- 3 dage.

Hvordan klager jeg over et produkt?
Send os altid en mail på info@kuffertonline.dk og beskriv fejlen så præcist som muligt med billeder og tekst. Glem ikke at oplyse dit ordrenummer også. Vi vender tilbage hurtigst muligt med yderligere instruktioner. Klager har altid højeste prioritet hos Kuffertonline.dk. Hvis kufferten er gået i stykker på en rejse efter at være tjekket ind, skal du klage til flyselskabet.

Hvor er min ordre?
Vi sender altid en e-mail til den mailadresse, du har angivet ved købet, hvor information om din ordre kan findes. Udover det sender vi altid kurerens pakke-ID til den samme mailadresse, du har oplyst ved købet. Når din ordre kan afhentes på dit nærmeste posthus eller pakkested, modtager du en SMS med et unikt nummer, som du skal bruge, når du afhenter din ordre.

Hvordan opretter jeg en returnering?
Hvis din vare er ubrugt, har du naturligvis ret til at fortryde dit køb i 60 dage fra det tidspunkt, du har modtaget varen. Send en mail til info@kuffertonline.dk og oplys dit navn og ordre-ID. Vi svarer hurtigt med en returseddel, som du printer ud, vedlægger din pakke og afleverer hos nærmeste PostNord posthus. Når vi har modtaget og godkendt returneringen, vil tilbagebetalingen ske på samme måde, som du oprindeligt brugte ved betaling. Ved returnering inden for fortrydelsesretten står Nordic Nomads AB inde for omkostningerne.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en fysisk faktura?
Fakturaen sendes til den mailadresse, du har angivet ved bestilling. Du kan også gå ind på klarna.dk og logge på med ID, hvor du kan se fakturaen. Du kan også kontakte Klarna på 69 91 88 81.

Hvilke betalingsmetoder tilbyder du?
Vi tilbyder muligheder for at betale med faktura, delbetaling, konto hos Klarna, kort og direkte betaling.

Er jeres varer de samme som i en fysisk butik?
Ja, når du handler hos os på Kuffertonline.dk, garanterer vi ægte originalprodukter.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

Tæt